Ako schudnem pomocou NutriBulletu?

Ako schudnem pomocou NutriBulletu?

Vy chcete schudnúť s Nutribulletom a my Vám ukážeme, ako na to!

U nás v Nutribullete kladieme väčší dôraz na zdravý životný štýl než na chudnutie, no chápeme, že s nižšou hmotnosťou je spojené lepšie kardiovaskulárne zdravie, viac energie, silnejšia imunita, vyššie sebavedomie a nekonečné množstvo ďalších benefitov – takže ak chcete schudnúť s NutriBulletom, dobre počúvajte!

Začíname

Začnite tým, že nahradíte niektoré jedlá nápojom Nutriblast. Ak si dáte Nutriblast ako doplnok k pokrmu, iba tak svoj energický príjem navýšite o ďalšie kalórie, za čo sa Vám Váš pás určite nepoďakuje!

My sami často nahrádzame raňajky alebo obed Nutriblastom, ktorý nám dodá potrebnú energiu, aby sme s ľahkosťou preplávali cez zvyšok dňa.

Skúste začať s naším 6-týždňovým plánom premeny ( príručka dodávaná k mixéru) – je to ideálna príručka pre všetkých, ktorí s Nutribulletom začínajú a nájdete ju rovno v návode na použitie. Program je rozdelený do troch etáp (každá trvá 2 týždne), v rámci ktorých denne nahradíte 1-2 pokrmy Nutriblastom. Hoci nejde výslovne o plán na chudnutie, nespočetnému množstvu ľudí už ukázal základy zdravej výživy, čo zákonite viedlo k úbytku hmotnosti.

Pamätajte, konzumáciou NutriBlastov prijmete neuveriteľné množstvo živín; nepotrebujete nevyhnutne nejaký plán, ak chcete vidieť úbytok hmotnosti. 

Recepty

Každodenné recepty dokážu tiež pomôcť!

Použite široké spektrum receptov – obmieňanie pokrmov urýchľuje chudnutie rôznymi spôsobmi, napríklad:

  • Nasýtite svoj apetít a znížite celkové množstvo skonzumovaného jedla

(grapefruity, hurmikaki, grécky jogurt...)

  • Vyvážite hladinu krvného cukru

(opuncia, škorica, miešané bobule...)

  • Nabudíte metabolizmus, takže rýchlejšie spaľujete tuky

(kvaka, kokos, jablčný ocot...)

Vyskúšajte nasledujúce zoštíhľujúce, chutné recepty na NutriBlasty a pamätajte: obmieňajte ich! Pestrosť je korením života a kľúčom k zhadzovaniu kilogramov! 

Pamätajte na základy

  • Majte na pamäti celkovú kalorickú hodnotu Vášho NutriBlastu a ako zapadá do Vášho denného energického príjmu.
  • Pri príprave nápoja pridajte viac zeleniny než ovocia. Používajte ovocie s nízkym obsahom cukru, ako sú bobule, ktoré nevystrelia hladinu krvného cukru do výšin.
  • No a nakoniec, nebojte sa žiadneho z „whole foods“ (celých nespracovaných jedál)! Náš organizmus využíva zdravé tuky a proteíny, ako sú tie, ktoré nájdete v konopných semiačkach, niekoľkých mandliach či vlašských orechoch alebo troche uvarenej quinoy, na vyváženie telesného metabolizmu a ako zdroj energie.

Chcete sa dozvedieť viac? Nasledujúci článok Vám možno pomôže vo Vašej ceste za štíhlou postavou.

Ste frustrovaný z pomalého chudnutia? Čo možno robíte zle

 

Veľa šťastia!

 

Top